13 Kumpulan Humor Mukidi Berbahasa Jawa

Kumpulan Humor Mukidi Bahasa Jawa – Anda penggemar cerita lucu? Ingin membaca cerita singkat paling lucu banget yang konyol, gokil, dan kocak dari Mukidi berbahasa Jawa? riajenaka.com tempatnya. Koleksi cerita humor ngakak banget basa jawa tentang Mukidi disini terdiri dari beragam topik yang bersumber dari group WhatsApp dan grup BBM yang tentunya bisa membuat Anda tertawa lebih ngakak dari sebelumnya. Setiap terbitan artikel cerita lucu humor hanya disajikan dalam satu tema supaya Anda lebih puas dan terhibur.

Posting terbaru kali ini mengupas kumpulan cerita lucu Mukidi bahasa jowo. Silahkan disimak dengan baik dan siapkan ekstra energi untuk tertawa setengah mati. Kumpulan cerita humor lucu banget tentang Mukidi dikumpulkan dari berbagai sumber cerita humor lucu. Tentunya cerita humor Mukidi boso jowo paling lucu yang dipilih sudah lulus uji standar kelayakan ngakak dan konyol. Akhir kata, selamat menikmati kisah Mukidi lucu gokil bikin ngakak bahasa Jawa dibawah ini.

Kumpulan Humor Mukidi Berbahasa Jawa
1. Cerita Lucu Mukidi Boso Jowo: Ménabrak Pésta Pérnikahan

Polisi: “Ya’ opo critané sampèk koén nabrak uwong 20 iku?”

Mukidi: “Aku nyétir mobil kécépatan 90 km/jam. Pas nang pértélon moro2 rèm-é blong. Nèk ngiwo onok wong lanang loro, lha nèk néngén onok pésta kawinan. Cobak nèk Bapak, pilih nabrak sing éndi?”

Polisi: “Yo mésti ngiwo, korbané luwih thithik.”

Mukidi: “Pérsis..!! Aku yo mikir ngono Pak !”

Polisi: “Trus la’opo wong2 sing nang pésta kawinan sing malah kowé tabrak?!”

Mukidi: “Lhaaa, niku masalahé. Aku wis milih wong lanang loro sing nang kiwo,….éh dèk-é mlayu nyabrang moro nang pésta kawinan…dadi aku yo mbanting stir néngén, ngubér wong loro mau Pak…!”

Polisi: “Guoobluooogg. . . . !

Mukidi: ”’”énggih lérés!! pancén wong lanang loro mau guooblooogkk, Pak Polisi…


2. Cerita Humor Mukidi Boso Jowo: MUKIDI DAN RAPORT

Mukidi: “Pak, méngko pas préian nyong détukokna pit ya..”

Bapaké Mukidi: “Oké, tapi rapot sékolahmu kudu ana angka 9-é. Télu baé, ora usah kabéh”.

Bar tampa rapot …

Mukidi: “Pak, rapoté inyong ana angka 9-né télu. Pit-é éndi, Pak..?!”

Bapaké Mukidi: “Naaaahhh kaya kuwé sing jénéngé anaké Inyong. Pintér sékolahé. Kaé pit-é wis ték tukokna, néng pédangan. Rapoté éndi..??”

Mukidi: “Ték délah néng ndhuwur tivi, Pak…” ujaré Mukidi karo ngglindhing numpak pit anyar.

Isi Raporté :

-Matématika = 3
-IPA = 4
-Pénjas = 4
-IPS = 4
-Bhs Indonésia = 3
-Sakit = 9
-Ijin = 9
-Alpa = 9


3. Cerita Lucu Mukidi Bahasa Jawa: Pésén Simbok

Mukidi (8 th) cah Klatén arép lungo, ditérké simbokné nyégat bis.

Kérnét bis: “Suroboyo, Suroboyo, bu?”

Simboké Mukidi: “Pak tulung nggih, méngké nék pun tékan Jombang, laré niki dikandani.

Kérnét: “nggéh bu, tariiiikkk”

Nang términal Solo Mukidi takon kérnét bis, “Wés cédhak Jombang durung Lik ?”

Kérnét: “Durung léé.. jék suwé”

Ora lét suwé tékan Sragén, Mukidi takon manéh, “Wés tékan Jombang Lik ?”

Kérnét: “Durung Léé…. jik uuuaduuooohh”

Mukidi bosén ora tékan-tékan. Akhiré kéturon. Bus térus mlaku arah Suroboyo. Ora kroso bis wés ngliwati Jombang. Kénék lali pésénané mboké Mukidi. Baréng kélingan, kérnét langsung omong nang sopir, “Duuh kang, aku duso nang bocah kui, karo nuding Mukidi séng lagi turu ngglésér.

Sopir: “Lho kénopo, to?”

Kérnét: “Mau mboké nitipké, yén tékan Jombang bocahé tulung kandanono”

“Wah, lha piyé kowé kui. Jombang wés kliwat adoh”, Jawab sopiré, bingung.

Tujuné sopiré apikan, gélém balik nang Jombang. Sak wisé njaluk pérsétujuan karo pénumpang liyané, mérgo mésakké karo si Mukidi. Sak wisé bis tékan Jombang, Mukidi digugah.

Kérnét: “Léé… tangi léé. Wés tékan Jombang, ki”, karo nggoyang goyang awakké Mukidi.

Mukidi njénggirat, “Wés tékan Jombang lik?”, Karo grusa grusu mbukak kantong, ngétokké sanguné; ségo sambél, lawuhé iwak asin.

Kérnét takon, “Arép mudhun kéné léé..?”

“Ora Lik….. wong aku arép nang Suroboyo. Mau simbokku pésén, sanguné méngko dipangan nék wés tékan Jombang waé yo lé”, jawab Mukidi karo muluk ségo.

Kérnét, sopir, lan kabéh pénumpang muni baréng: “WéDHUUUSS ténan cah iki…. tiwasé mbaliiik!”


4. Cerita Humor Mukidi Bahasa Jawa: Mukidi karo Jaya

Jaya iku tonggoan ambék Mukidi, tapi sélalu saingan…

Nék Jaya tuku sépéda anyar, Mukidi yo gak gélém kalah, tuku sépéda anyar ugo…

Pas arép bakdo omahé Jaya di cét abang, sésuké Mukidi yo ngécét omahé wérno abang..

Pas 17 Agustusan, Jaya masang spanduk ndik ngarép omahé
“INDONéSIA TéTAP JAYA”

Panas atiné, sésuké Mukidi yo pasang spanduk ndik ngarép omahé
“INDONéSIA TéTAP MUKIDI”..


5. Cerita Mukidi: Balon Né Bu Mukidi

Mukiman anak’é mukidi lagi adus baréng karo bu mukidi …

Mukiman tanya karo bu mukidi sambil nunjuk dada né bu mukidi …. bu kui opo koq gédé bhangét ..

Jawab’é bu mukidi .. sésuk takon bapak mu ya lé …

Dikironé bu mukidi Mukiman lali …

Sésuk’é mukiman takok karo pak mukidi …

Jawab mukidi .. o kui balon sésuk nék ibu mu mati ditiup gén ibu mu mlébu surgo …

Pas mukidi balik soko kérjo mukidi kagét mukiman mlayu béngok2 pak ibu wis mati …

Lho koq ngowé ngérti ibu wis mati …

Lha mau aq ngérti balon né ibu ditiup p kardiman trus karo ngomong .. ayo mas térus .. térus kurang sitik néh..


loading...

29 Cerita Lucu Singkat Mukidi Yang Bikin Ngakak Banget

Kumpulan Cerita Lucu Singkat Mukidi Yang Bikin Ngakak Banget – Anda penggemar cerita lucu? Ingin membaca cerita singkat paling lucu banget yang konyol, gokil, dan kocak dari Mukidi? riajenaka.com tempatnya. Koleksi cerita humor ngakak banget tentang Mukidi disini terdiri dari beragam topik yang bersumber dari cerita lucu grup WhatsApp dan group BBM yang tentunya bisa membuat Anda tertawa lebih ngakak dari sebelumnya. Setiap terbitan artikel cerita lucu humor hanya disajikan dalam satu tema supaya Anda lebih puas dan terhibur.

Posting terbaru kali ini mengupas cerita lucu Mukidi. Silahkan disimak dengan baik dan siapkan ekstra energi untuk tertawa setengah mati. Kumpulan cerita lucu banget tentang Mukidi dikumpulkan dari berbagai sumber cerita pendek lucu, WhatsApp dan BBM. Tentunya cerita humor Mukidi paling lucu yang dipilih sudah lulus uji standar kelayakan ngakak dan konyol. Akhir kata, selamat menikmati cerita Mukidi lucu gokil bikin ngakak dibawah ini.

23 Cerita Lucu Singkat Mukidi Yang Bikin Ngakak Banget

1. Cerita Lucu Mukidi: Surga atau Neraka

Bu Guru: “Anak-anak. Siapa yang mau masuk surga?”

Anak-anak: (Dengan serempak) “Sayaa!”

Mukidi: (Lagi duduk di belakang hanya diam saja).

Bu Guru: “Siapa yang mau masuk neraka?”

Anak-anak: “Tidak mauu!”

Mukidi: (Tetap diam saja).

Bu guru: (Mendekat) “Mukidi, kamu mau masuk surga atau neraka?”

Mukidi: “Tidak kedua-duanya Bu Guru.”

Bu Guru: “Kenapa?”

Mukidi: “Habis waktu ayah saya mau meninggal, beliau berpesan. Mukidi, apapun yang terjadi kamu harus masuk TENTARA.


2. Cerita Lucu Mukidi Bantu Nenek

Mukidi melihat mbah Kartinem sedang kebingungan di kantor pos.

Mukidi: “Bisa saya bantu nek?”

Nenek: “Tolong pasangin perangko sama tulis alamatnya nak.”

Mukidi: “Ada lagi nek?”

Nenek: “Bisa bantuin tulis isi suratnya sekalian?”

Mukidi: (Mengangguk).

(Si mbah lalu mendiktekan surat sampai selesai).

Mukidi: “Cukup nek?”

Nenek: “Satu lagi nak. Tolong di bawah ditulis, maaf tulisan nenek jelek.”


3. Cerita Lucu Mukidi: Masih Salah

Wakijan sudah insyaf dan mulai rajin ngaji.

Ustad: “Mas Wakijan, sholat Subuh ada berapa rakaat?”

Wakijan: “4, ustad!”

Ustad: “Mas Wakijan pulang dulu deh, cari jawaban yang benar.”

(Di tengah jalan Wakijan ketemu Mukidi sahabatnya).

Wakijan: “Di, menurut kamu sholat subuh ada berapa rakaat?”

Mukidi: “Ya 2 lah.”

Wakijan: “Wah payah dah, mendingan lu pulang deh. Belajar lagi.”

Mukidi: “Emang kenapa?”

Wakijan: “Nah gue bilang 4 aja masih salah, apalagi 2?”


4. Cerita Lucu Mukidi: Bikin Kondom

Di ruang operasi rumah sakit, seorang dokter bedah melihat Mukidi yang akan dioperasi kelihatan gelisah. Untuk menenangkannya, Mukidi diajak bercanda.

Dokter: “Bapak tau cara membuat sarung tangan karet yang sedang saya pakai ini?”

Mukidi: “Tidak dok.” (Sambil memberi isyarat dengan tangannya).

Dokter: “Begini Pak. Karet mentah direbus sampai meleleh lalu pegawai pabrik rame2 mencelupkan tangan ke dalam cairan karet itu. Setelah itu tangan segera diangkat untuk diangin-anginkan. Tak lama kemudian jadilah sarung tangan seperti ini.”

Mukidi: (Tersenyum mendengar penjelasan sang dokter).

(Beberapa saat kemudian ).

Mukidi: (Tertawa terpingkal-pingkal).

Dokter: (Heran) “Mengapa Anda tertawa seperti itu?”

Mukidi: “Dengar cerita dokter tadi, saya lalu membayangkan bagaimana cara membuat kondom.”

Dokter: (Bengong).


5. Cerita Lucu Mukidi: Istri Mukidi Pemalu

Suatu hari Markonah, istri Mukidi bercerita pada suaminya.

Markonah: “Mas tadi waktu aku buka BH di depan kaca yang di pinggir jendela. Eh ngga tahunya ada cowok ganteng lihatin aku terus.”

Mukidi: “Terus apa yang kamu lakukan?”

Markonah: “Aku malu banget mas, lalu aku tutupin aja muka aku pake BH.”

Mukidi: “Dasar dodol.”

Markonah: “Bukan dodol Mas. Tapi aku malu.”


loading...