9 Cerita Lucu Ngapak Cilacap Tergokil

Cerita Lucu Ngapak Cilacap – riajenaka.com. Jika anda sudah terbiasa berbicara dengan bahasa ngapak, pernahkah anda membaca cerita lucu ngapak cilacap seperti di bawah ini?! Jika belum, anda dapat menyimak ceritanya yang super ngakak mulai dari sekarang, check this out…

 Cerita Lucu Ngapak Cilacap

Nyetel Tv

Sore hari menjelang magrib mbah Bagong menyetel tv. Tapi yang bikin aneh saat di setel chanel 1 film sundel bolong, lalu ganti chanel 2 film pocong,lalu pindah ke chanel 3 film beranak dalam kubur, terus chanel 4 film kuntilanak. Mbah Bagong kesal dan memanggil cucunya yang benama Gareng…

Mbah Bagong: “Reng.. gareng, jel antenane di deleng madep ngendi?”

Gareng: “Madep kuburan mbah.”

Mbah Bagong: “Pantesan, acarane horor kabeh. Jel kowe puter men madep koramil, mbok menawane ana film rambo!”


Cerita Lucu Ngapak Cilacap: Rokok Nang Sorga

Selesai solat subuh, seperti biasa Sule mengikuti acara kuliah subuh…

Sule: “Pak ustadz, nek nang sorga apa ana rokok?”

Ustadz: “Ana le, tenang bae.”

Sule: “Sukurlah, dadi mandan lega.”

Ustadz: “Tapi…”

Sule: “Tapi nangapa pak ustadz?”

Ustadz: “Tapi nang sorga orana geni, kudu mlaku sitik meng neraka.”


Boneka

Markonah dan Mukidi baru saja jadian. Sebagai tanda kalo mereka sudah jadian, Mukidi mengajak Markonah jalan-jalan ke sebuah mall. Markonah tak sengaja melihat sebuah boneka hello kitty ..

Markonah: “Yang, bonekane apik banget ya.”

Mukidi: “Yayang arep boneka?”

Markonah: (mengangguk)

Mukidi: “Iya mengko tek tukukna, tapi aja nang kene regane larang banget.”

Markonah: (tersenyum)

Akhirnya Mukidi mengajak Markonah pergi ke swalayan. Disana Mukidi membeli sebuah kanebo …

Mukidi: “Nyah..” (memberikan kanebo kepada markonah)

Markonah: “Ngapa kanebone di wehna aku?! Miki ngomonge arep nukokna boneka.”

Mukidi: “Lah kuwe kan bisa di walik dadi boneka.”

Markonah: @$%^7

Baca juga:

Cerita Lucu Humor Jawa Ngapak

Cerita Lucu Ngapak Banyumasan

Cerita Lucu Suroboyoan



Rokoke Di Pateni

Pagi hari yang cerah, mukiran sedang duduk santai sambil baca koran dan tidak lupa sebatang rokok. Tiba-tiba Omas sang istri lewat…

Omas: “Pak, wes tek omongi bolan balen. Sampeyan aja kakean rokok, eling penyakite.”

Mukiran: “Nanggung bu gari siji.”

Omas: “Nek di omongi aja ngeyel nangapa sih? Warang wurunge nek bapak sing mriyang ibu juga sing repot.”

Mukiran: “Iya bu, kie lagi tek pateni.”

30 menit kemudian, mukiran masih tetap merokok

Omas: “Jere garep di pateni, deneng esih ngrokok baen?!”

Mukiran: “Lah, kepriye sih bu, kie bapak be lagi ngentongna rokoke koh men cepet mati.”

Omas: @^&)%


Simpanan vs Simpenan Versi Ngapak Cilacap

Simpanan anane nang ngisor kasur, nek simpenan nang duwur kasur.

Simpanan ulih di deleng bojone dewek, nek simpenan ora ulih di deleng bojone dewek.

Simpanan nek di urus bisa ngasilaken duit, tapi simpenan malah ngentongna duit.

Simpanan meskipun bertahun-tahun disimpen bakalan isa bertahan, tapi nek simpenan di simpen bertahun-tahun ora isa nahan.

Simpanan nek di gesek metu duit, tapi simpenan nek di gesek malah nyedot duit.

Simpanan nek arep di nggo rasane sayang, tapi nek simpenan arep di nggo ngundange sayang.


Sirahku Mumet

Semar barusaja seminggu mendapatkan pekerjaan di tempat yang baru. Namun sudah 3 hari ia tidak masuk kerja. Akhirnya ia terpaksa kerja hari ini.

Bos: “Mriyang apa mas sampeyan?”

Semar: “Iya kie bos anu sirahku mumet banget.”

Bos: “Gawa surat dokter ora?”

Semar: “Justru kuwe masalaeh bos. Gara-gara aku ora ulih surat keterangan dokter, dadi sirahku mumet.”

Bos: ???


Ora Maju Ora Ulih Iwak

Hari minggu pagi Petruk dan Bagong pergi ke tempat pemancingan. Tapi kali ini Bagong hanya menemani Petruk. Sampai di tempat pemancingan Petruk sudah bersiap duduk di emperan pemancingan.

Petruk: “Cuy, temenan kowe ra arep mancing? Mengko gari kesirian karo aku ulih iwak akeh hahaha..”

Bagong: “Ora bro. Kowe baen ngonoh sing mancing, aku tek nyawang baen.”

Sejam berlalu petruk tak kunjung mendapatkan ikan…

Petruk: “Asem koh, wis sejam jagong ngasik bokonge timbilen ora ulih iwak.”

Bagong: “Lah kowe kur jagong tok sih. Nang ndi ndi nek pengen berhasil ya maju aja stak nang kono-kono baen. Contone kayak pengusaha.”

Petruk: “Gundhulmu maju! Nganah kowe baen sing maju dadi empan iwak!”

Bagong: “Hahahaha…”


Cerita Lucu Ngapak Cilacap: K-Tok

Bagong, Semar, dan Gareng barusaja pulang sekolah. Dalam perjalanannya, Gareng memberi sebuah tebak-tebakan…

Gareng: “Bro, aku duwe tebak-tebakan.”

Semar: “Ageh cuy tokna lah, sapa takut.”

Bagong: “Angger aku isa jawab, arep di wei apa?”

Gareng: “Kowe yakin bisa jawab?! hahaha…”

Bagong: “Ngece banget kowe. Wis sageh lah tebak-tebakan apa?”

Gareng: “Kie celana apa sing sehuruf tok?”

Semar: (berpikir keras) “Ana-ana baen pertanyaane koh.”

Bagong: “Iya. Mesti jawabane aneh kie.”

Gareng: “Hahaha… Isa jawab ora pada?”

Semar: “Nek kur sehuruf tok aku nyerahlah.”

Bagong: “Mumet dadakan kie tekan ngumah. Wis lah aku nyerah.”

Gareng: “Pada cemen. Wong siki be pada nganggo, malah ra ngerti jawabane.”

Bagong: “Jel, apa jawabane?”

Gareng: “Katok ; K tok”

Semar: “Owalah, cah semprul!”


Ngumpet Nang Kamar Mayat

Jam 12 malam suara telepon rumahsakit berdering…

Parto: “Halo pak, bu, mba , mas kamar mayat bukane jam pira?”

Suster: “Buka nek pas ana wong ninggal.”

Parto: “Bisa buka siki apa ora sus?”

Suster: “Emang ana mayat teka maning? Nek ora, ora bisa.”

Parto menutup teleponnya. Sejam kemudian jam 1 malam, parto menelpon lagi…

Parto: “Halo, kamar mayat jam pira bukane?”

Suster: “Heh, sampeyan sing miki nelpon ya. Kan wis tek omongi bukane ger ana wong ninggal tok.”

Parto: “Buka jam 01.00 isa mba?”

Suster: “Ora isa. Emange rumahsakite mbahmu!”

Parto: “Nawar sitik isa lah sus, paling gur 5 menit tok.”

Suster: “Jan jane sampeyan arep ngapa sih?”

Parto: “Aku posisine lagi nang kamar mayat sus. Miki anu dolanan petak umpet, ujarku anaku ngumpet nang kamar mayat, malah jebule aku sing keturon.”

Suster: “Ngomong ya ket miki. Ya wis aku tek ngonoh.”

Parto: “Mengko disit sus..”

Suster: “Apa maning?”

Parto: “Pundhaku kaya ana sing jekel sus.. Huahuaaaaaa” (sambil nangis kenceng)

Suster: (pingsan)

Dari 9 cerita lucu di atas mana yang menurut kamu paling lucu dan bikin ngakak?! Kalo menurut mimin sih semuanya juga lucu hehehe… Semoga dengan kamu membaca cerita lucu ini, pikiran jadi lebih seger dan gak suntuk lagi.